Ben weer kompleet .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gustavo - WaarBenJij.nu Ben weer kompleet .. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van gustavo - WaarBenJij.nu

Ben weer kompleet ..

Door: webmaster

07 Februari 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallowa daar istie weer!
Fijn dat m'n hostel een labtopje voor algemeen gebruik heeft moet ik zeggen. Dus ik maak er maar even dankbaar gebruik van.
Vandaag 6/2 maar s naar vliegtuigbasis Mexico gesubwayd want tassie was er nog steeds niet. Lekker vroeg opgestaan, met een dikke tequila kater in m'n buik want twas erg gezellig vanacht in versalles104, zodat ik nog mooi wat aan m'n dag zou hebben. 10uur weggegaan hier en Mexcity was al goed wakker, in tegenstelling tot mij. Wat een volk hier zeg! Men zegd dat deze stad zo'n 22 miljoen inwoners telt, en dan lopen er nog een hoop ongeregistreerden rond wat t goed 25 mln kan maken. De gemiddelde Mexicaan verdiend hier, 'als' ze werken , 100 pesos per dag, wat neerkomt op zo'n 7 euro.
Nou, de subway, die ik na vandaag al goed eigen heb gemaakt en , kost 2 pesootjes dus je kunt je voorstellen dat 't daar onder de grond behoorlijk leeft. En dan ben ik tussen al die mexicaantjes echt de enige lange blonde westerling met grote voeten die er rondloopt. Ben al aan alle starende ogen inmiddels wel gewend en vind t erg prettig reizen gezien de straten bezaaid zijn met auto's en je elke minuut wel een sirene hoord. Politie rijdt ook standaard met zwaailicht aan hier, das ook wel lachen.
Goed, 10:45 op luchthaven aangekomen en me de weg laten wijzen naar een piepklein kantoortje waar British Airways moest wezen. Een bordje vermeld: Open van 15:00 tot 21:00 uur. Dat werd dus even wachten. Gelukkig is het een leuke grote luchthaven waar schiphol niks bij is en heb me eigelijk aardig goed kunnen vermaken. Heb maar een krantje gekocht wat me ook wel een fijn idee leek voor de terugweg. 15:00 uur backpack opgehaald, stond mooi op me te wachten, schadeclaim ingediend natuurlijk, and all I got was a louzy 100 Euro op een Visakaart met pincode 9390, maargoed, das eigenlijk beswel leuk voor achter de handig.
Teotihuacan is helemaal geweldig om een lang verhaal kort te houden. Zeer indrukwekkend allemaal, goed verbrand daar, rond een uurtje of twee met de bus weer terug die helemaal vol zat met slapende mexicanen dus ik kon een klein uurtje staan tot de mexico-nord busstation. No hay problema.
Morgen mischien naar Popocatepetl, leuk vulkaantje die begin december wat ik gehoord heb nog een eruptie had.
Goed, zo kan die hier wel mooi weer,
lieve geintereseerden, tot de volgende keer!
FF kijken of t lukt om er wat foto's bij te doen.
Hasta luego! g

• 07 Februari 2008 - 07:32

Nellie:

Keigaaf man! Da's pas genieten zeg! Wat leef je nu in een andere wereld. Leuke prentjes.
    Kus

• 07 Februari 2008 - 08:01

Lieve Guusje
    Echt superfoto's! Kei te gek, lijkt wel of jullie ook echt de enige zijn daar, heel bizar gezicht.
    Fijn dat je eindelijk je tas hebt..
    Tot de volgende weer!

Kus!

• 07 Februari 2008 - 09:23

Lieke:

Klinkt super!

X je nichtje

• 07 Februari 2008 - 10:07

Frank:

Snel verdient die 100 euro, daar moeten ze daar 13 dagen voor werken.. Fotos zien er nu al goed uit.. Guust lees met veel plezier je verhalen, zo hou je het wel een jaartje vol.. ik ga hiero ffo genieto van de eersto lente zonno
    haje

• 07 Februari 2008 - 12:04

Aliesje (zusje Van T:

Heey guus,

Tjeerd attendeerde me op deze site en ziet er allemaal gaaf uit!! Hoop dat je t goed kan volhouden daar, maar alla Guus stile is alles vol te houden!!

(K)

• 07 Februari 2008 - 12:40

Joenos:

Guus mooi man! Geweldige foto's, geweldige verhalen, tis allemaal geweldig!
    We kijken weer uit naar het vervlog op..

groeten Jeroen

• 07 Februari 2008 - 14:34

Tu Hermana:

¡Hola mi Hermano!
    ¡él todos los sonidos muy agradables! ¡Sus historias son muy agradables, yo creen que usted goza de todo mucho!
    Muchos Besos

• 07 Februari 2008 - 17:26

Loek:

Beter Guus!!

X

• 07 Februari 2008 - 19:45

Peter:

Wij zijn blij voor je dat je weer over je rugzak kunt beschikken. We volgen je op de voet. Mooie foto's. Goede reis verder. Peter en Mieke

• 07 Februari 2008 - 20:07

Saskia:

Te gek zeg, en leuk de eerste live foto's!!

• 08 Februari 2008 - 10:45

Theo:

Paar dagen op vakantie geweest zonder internet dus een late reactie. Gelukkig dat je weer 12 kilo zwaarder bent geworden. Kun je hebben. Je verhalen klinken goed Guus. Geniet!

• 08 Februari 2008 - 11:09

Tjeerd(broer Van A):

Heeeee G!

Beter je tassie weer bij je. Hij zal je wel gemist hebben. Of mischien lag hij wel naast een mooie mexicaanse suite casie.
    In ieder geval mooi je eigen spulletjes!
    Leuk joh om al zo vlug veel van je te lezen!

Even ter info en niet om je jaloers te maken (jah right) wij gaan vanavond naar Skooly-D in Roosje. Ik drink er 1 op jou G, of 2 of 3 of 4 of 5, proost in ieder geval!

Santatie kijk die G daar gaat ie!!!

• 09 Februari 2008 - 12:58

Tjeerd:

Het zijn er wel 10 geworden! Heb je gemist!

• 09 Februari 2008 - 18:43

Nellie:

Goed aangekomen in je nieuwe hostel? Sterkte met je verkoudheid, hopelijk is die ellende snel over!

• 10 Februari 2008 - 11:30

M.O.L.:

WAZZZZZUUUUUUPPPPP!!!!!! HEY G, ALLES RELAX DAAR, SUPER FOTO'S MAN EN JE BENT ER NET!! HEB JE EEN GMAIL GESTUURD, VETTE FOTO'S!!!! SPREEK JE LATERZZZ

GR MICHEL EN MILOU

• 10 Februari 2008 - 15:19

Lien:

Hedde gij ut sunneke ok ekkes noar ons gestuurd? Wa lief!
    Wou je nog foto's sturen van Scoolly D, maar gezien t bericht hier boven heb je er al een aantal ontvangen :-) Lama weten..
    Enjoy! X

• 10 Februari 2008 - 16:59

Jeroen & Jeroen:

..Hoi..
    tja .. plaats reactie...

• 10 Februari 2008 - 17:04

Jeroen & Jeroen:

ha die guus, leuk om je eerste verhalen te lezen.. had ik nog niet gedaan (jeroen w) wist niet dat je zo sterk digitaal uit de hoek zou komen.. wordt er nog wel in de dagboeken geschreven.. Jeroen k roept of de corona's/desperados smaken..? we hebben daarover nog geen nieuws.. en hoe zit het met de taco's tortilla's, quakamolen(?), dorito's tiquilla, chica's, banditos en meeros...

• 10 Februari 2008 - 18:54

N:

en dat allemaal van de Noordpool ??!!

• 11 Februari 2008 - 11:32

Hanna Amsterdam:

Guus, wat een ervaring zal het wezen, zo in je eentje Zuid-Amerika opzoeken! Ik wens je een hele toffe reis en heel veel moois onderweg............ groet Hanna en Jan.

• 12 Februari 2008 - 07:31

..al ice beren gezien..

• 12 Februari 2008 - 19:44

Moris:

Eej Gustavo....
    Wazzup with da Tequila !!!!!
    Ik ga in maart naar DELINQUENT HABITS en ga daar aan de Tequila !!
    Ik denk aan je.
    Hoe is het daar ?
    Beetje chillen, en wat zijn de temperaturen ?? Goed te doen daar zo ?
    Laterzzzzz...
    Moris en Bauk

• 13 Februari 2008 - 13:43

Lien:

Net nieuwe cd Jack Johnsson gekocht! Mag em wel lenen als je terug bent :-)
    Inmiddels al aan het het pootje-baden aan de kust? Hoor je gauw weer..

Beso!

• 13 Februari 2008 - 18:19

Joenos!:

He guus man! laat effe wat van je horen man! We zijn benieuwd man! Tis al lang geleden man!We kunne niet wachten man!
    groeten jeroen

ps. Lien wil je die cd voor mij copieren?
    bedankt..

• 13 Februari 2008 - 19:55